MamiSandra

Rumeno

Četrtek, Februar 11, 2010 · 36 komentarjev

revije_casopisi_ih_1197457080.jpg

(Foto: Rumeni tisk)

Sodobni svet predrzno ruši meje med javnim in zasebnim. Zasebnost postaja javna dobrina, pop kultura. Saj ste že slišali za Susan Boyle, za kmete, za preživele, za brate, za talente itd. Potem so tukaj še raznorazne afere tipa Fritzl in Medeleine, da o najnovejši slovenski pasji aferi, kjer se javnost slini ob pikantnih podrobnostih o (domnevni) spolni iztirjenosti do smrti raztrganega gospoda, sploh ne govorimo. Zakaj nas vse to tako zelo privlači, tako zelo buri našo domišljijo? So naša življenja res tako puščobna, da si žejo po ekscesu potešimo s tujo slavo, sprijenostjo in eksibicionizmom, ali pa smo tudi mi perverzna bitja, ki v naključno odkritih ali zgolj domnevnih zdrahah iščemo samopotrditev oziroma opravičilo za svoja prikrita nagnjenja?

Nekaj gotovo drži. Ljudje imamo radi trivio, radi imamo trače, radi imamo zdrahe iz zasebnega življenja drugih. In hitro prevzamemo vlogo razsodnikov in vsevednežev ter s prstom kažemo na zlobnega hudodelca. To drži že od nekdaj. Spomnite se samo Jezusa Kristusa, javne osebnosti par excellence, ki bi ga ljudstvo lahko rešilo pred tragično vsodo, a je raje terjalo njegovo smrt in ga blatilo, ko je visel na križu. Tako je ta skrajno brutalen akt mučenja posameznika oziroma njegovo pokončanje postal najbolj javna in opevana zgodba vseh časov. Jezus pa pop ikona.

In ravno tako kot je Jezus morda najbolj znan ravno po svoji mučeniški vlogi, saj je ravno njegovo križanje tisto, kar ljudi od nekdaj vznemirja (konec koncev, Jezus razpet na križu je simbol RKC), so tudi novodobne zgodbe zanimive za javnost ravno zaradi svoje sočnosti, ki burka domišljijo naroda.

Kdo ve, ali bi zahodni svet sploh kdaj slišal za Božjega sina, ki je živel dokaj skromno in nepretenciozno življenje, če le-tega ne bi doletela tragična, izdajalska, mučeniška smrt. Če ne bi okoliščine njegove smrti z izdajo vred bile tako zelo misterjozne, intrigantne, nagnusne, krvave in mučeniške. Bi Jezus veljal za enakega mučenika, če bi, denimo, bil nepazljiv pri kopanju v reki, skočil v prenizko vodo in si zlomil tilnik? Bi pravtako pritegnil našo pozornost? Tega najbrž ne bomo vedeli nikoli. Jezusu je bila namenjena veliko bolj spektakularna smrt in zahodni svet njegovo pisno uprizoritev že več stoletij bere ter jo kuje med zvezde. Drugače rečeno, zahodna civilizacija je iz Jezusove smrti ustvarila neke vrste reality show v predtelevizijski izvedbi, ki je zarisal smernice zahodnjaškega čaščenja, pomilovanja in malikovanja nečesa grotesknega.

Nemara smo še danes priča enakemu fenomenu kot so mu bili priča ljudje davno tega ob zabijanju žebljev v Jezusove dlani – fenomenu brutalnosti, ki nas privlači. Bolj kot je neka reč krvava, nasilna, nagnusna in sprijena, bolj napeto ji prisluhnemo, naširoko razpremo oči in nastežaj odpremo usta, kadar se o njej govori. Ljudje se sicer imamo za razsodna bitja, bitja z razumom in občutkom za dobro, etično in moralno. V bistvu smo pa le žvali. Hrepenimo po sočnosti brutalne matere narave, ki nam vsake toliko postreže z nečim prvinskim, mesnatim, krvavim, kar potem še mesece buri naše potlačene živalske strasti.

Zato se sprašujem, ali smo ljudje toliko let po Kristusu drugačni od takratne krute, škodoželjne množice, ki se je naslajala ob Jezusovi smrti, ali ostajamo na enaki stopnji licemerstva, ko navzven delujemo moralno, načelno, spravljivo, v bistvu smo pa zgolj krvoločna bitja, ki bodisi grešimo oziroma se napajamo ob grehih drugih? Smo kot družba res tako malo napredovali od začetkov našega obstoja do danes, da vsaka najmanjša zdraha narekuje tempo našega vsakdanjika? Smo zato tako obsedeni z raznoraznimi resničnostnimi šovi, kjer se glavni akterji kregajo, pretepajo, zmerjajo; oziroma z rumenim tiskom, ki detajlno oriše vsako novo afero na sončni strani Alp? Kdo ve.

  • Share/Bookmark

Kategorije: nekategorizirano · Življenjske modrosti
Tagano: , ,



36 odzivov ↓

  • alcessa // Četrtek, Februar 11, 2010

    Razen seveda, če so vsi ti divji ekscesi nekaj prvinskega, nekaj, kar imamo v možganih in dokazuje, da smo se razvili iz živali in se temu pač ne moremo upreti…

    To je samo vprašanje, mene ob misli na križano truplo, od psov razmesarjenega človeka itd. prime živalski nagon bega in človeški nagon razmišljanja o minljivosti…

  • sandricasandrica // Četrtek, Februar 11, 2010

    alcessa: V to smer razmišljam tudi sama.

  • alcessa // Četrtek, Februar 11, 2010

    V nemščini obstaja izraz “Fremdschämen” – ko se mi sramujemo, ker nekdo drug počne neumnosti…

    Mene na žalost velikokrat prime, sploh, kadar ljudje na groteskno pretiran način nekoga opravljajo, se jim svetijo oči, ker se je končno zgodilo nekaj divjega, ves dan hočejo vedeti, ali je Angelina svojega vrgla ven… Če tako pogledaš, se ves ta globalni svet v svoji komunikacijski povezanosti trudi postati samo eno: globalna vas.

    Nisem prepričana, da je ta nagon tako močan (da gre pri opazovanju in opravljanju okolice ter pri sledenju pretiranim zgodbam), da se ga ne bi dalo odvaditi. Sem pa brala, da obstajajo ljudje, ki komaj čakajo, da se zgodi prometna nesreča s poškodbami. Potem so takoj na licu mesta, fotkajo, filmajo, gledajo in ovirajo delo reševalcev, ki ne morejo blizu :-( Po moje bi se take s primernimi kaznimi dalo odvaditi ubijanja žrtev nesreče.

  • alcessa // Četrtek, Februar 11, 2010

    ups. mekaj je zmajkalo, se pozna, da je prezgodaj zame (kriv je zeleni zabojček):

    (da gre pri opazovanju in opravljanju okolice ter pri sledenju pretiranim zgodbam za čisto navaden živalski nagon, ohranjanje vrste ali podobno)

  • alcessa // Četrtek, Februar 11, 2010

    damn. mekaj je zmajkalo = nekaj je zmanjkalo (sori) :lol:

  • Biba // Četrtek, Februar 11, 2010

    Trač rumenih revij sploh ne kupujem več, tv vedno manj gledam, maile z raztrganim truplom, ki non-stop prihajajo vztrajno brišem, ne gledam raznih bolnih Trenutkov resnice, pa še vedno imam poln kufer vsega! Saj se sploh ne moreš rešit vsega tega sr….., pa če še tko poskušaš. Ni šans… :lol:

  • Gaj // Četrtek, Februar 11, 2010

    Se kar strinjam, razen ene napačne teze: Jezus ni najbolj znan zaradi svojega mučeništva (v takratnem času je bilo podobnih in tudi bolj krutih mučeništev ogromno) ampak po nečem drugem. Jaz nočem kupovati rumnenega tiska. Je pa tudi res, da včasih pa rad prisluhnem takšnim in drugačnim zasebnim zgodbam. In tudi sem pameten za druge, je lažje kot za sebe :)

  • Igor // Četrtek, Februar 11, 2010

    Se strinjam. Samo Jezus ni pravi primer. V očeh ljudstva je bil lažni mesija. Pozornost bi pritegnil tudi z zlomljenim tilnikom, ker point krščanstva je v vstajenju, ne križanju.

  • sandricasandrica // Četrtek, Februar 11, 2010

    Biba: Sigurno se danes težko ogneš rumenemu tisku, ker je vseprisoten. Se pa da. Vsaj do te mere, da prizadeti (v tvojih očeh) ohranijo dostojanstvo.

    Gaj, Igor: Ker nisem verna, me zlahka prepričata z argumenti. Čeprav se nisem hotela spotakniti ob Jezusa, zaradi samega mučeništva, temveč predvsem zaradi odziva ljudstva na akt križanja. Vseeno pa že nekaj časa razmišljam o tem, namreč, če je Jezus predvsem veliki učitelj in vez med človekom in Bogom (upam, da nisem spet ustrelila mimo), zakaj potem RKC uporablja ravno njegovo križanje in krvavo visenje na križu za svoj simbol? Ali ne bi bilo lepše upodobiti Jezusa z iztegnjeno roko, v smislu, da se s svojimi nauki želi dotakniti ljudi, ali kaj podobnega? Malce sem zašla, pa vendarle.

  • DajanaDajana // Četrtek, Februar 11, 2010

    Sandrica, zelo dobro si povedala! Vse skupaj, kar se dogaja v zvezi z bulmastifi itd je samo zato, ker ima danes “vsak” internet in vsak svoj blog, kjer lahko “vse” pove. Koliko stvari se je dogajalo, o katerih pojma o pojmu nimamo. Kako bi se ljudje obnašali do Josefa Fritzla, če bi recimo umrl in da ne bi nihče izvedel, kaj se je dogajalo v kleti? Gre samo za stvari, ki jih nekje zvemo in kakšen odnos imamo do tega. Sodomija, incest, varanje, posilstva, pedofilija… vse to se dogaja od prvega dneva obstoja človeka. Potem pa se zgodi pri nas, kjer smo vsi med sabo v sorodu, pa nastane iz tega norost. Kaj v resnici se je dogajalo, ne zanima nikoga, gre samo zato, kakšen odnos ima kdo do te zgodbe. Če recimo oseba A sovraži ljudi, ki mučijo pse, potem bodo vsi ljudje, ki rečejo, da bi bilo treba pse takoj usmretiti, slabi!

    Tale dogodek je pokazal resnično ogledalo te družbe. Kaj ti ljudje tukaj razmišljajo in kako. Prej – pred dvajsetimi leti tega sploh ni bilo, ker sploh povedati nisi smel (ne pa zato, da se take stvari ne bi dogajale).

    Zdaj vsi o vsem lahko govorijo, prej pa nihče o ničemer ni smel govoriti, oz. lahko je govoril samo tako, kot je želela partija.

    Z drugimi besedami: zdi se, kot da se je zgodilo nekaj, kar se nikoli in nikjer ne dogaja, da smo Slovenci nek poseben narod, saj se nam dogajajo samo krivice, samo krivice, samo krivice. To seveda sploh ni res. Samo pozornost imamo na krivicah. Tisti, ki cel dan samo o tem bere, gleda samo to… ja, o čem pa bo potem razmišljal? Namesto, da ugasne že to televizijo, kjer so že petinsedemdesetič povedali nekaj, kar ga boli in gre ven, na sprehod. ;)

  • David // Četrtek, Februar 11, 2010

    Dajana, TI NISI NORMALNA.

    Tu se gre za korupcijo in klientelizem v najvišjih krogih. Tukaj se lomi vsa naša prihodnost. Če letos ne bo korenitih sprememb na političnem področju, bodo zafurani tudi naši otroci, mi smo že tako ali tako, ker nimamo normalne države članice EU. Tukaj se gre za afere LDS. Oglej si zadnji najem prostorov, ki ga je izvedla kresalova z nekdanjimi akterji pri aferi SIB Banke vključbo z njenim možem. Ta afera je šele začetek plaza sprožanja pravih vprašanj. Sploh te ne razumem :(

  • DajanaDajana // Četrtek, Februar 11, 2010

    David: Prosim, izogibaj se kvalificiranju ljudi na normalne in nenormalne. Lepo prosim! :evil:

    Briga me za afere!!!! Pa saj imamo pravo in sodstvo! Če pa tega nimamo, potem pa začni z revolucijo. A ti povem nekaj, je popolnoma vseeno kdo je na oblasti. Saj takrat, leta 2006, je bil Janša na oblasti, madona. Sem mislila, da imaš več pik v glavi. :(

  • sandricasandrica // Četrtek, Februar 11, 2010

    Dajana: Hm … Mene osebno zanima le to, zakaj imajo ali pa imamo ljudje tako zelo radi pikantne podrobnosti pri dotičnih temah. Če pa gre za zlorabe živali oz. ljudi, o čemer pišeš ti, pa je edino prav, da so sankcionirane. Ampak zato obstajajo organi pregona.

  • hrum // Četrtek, Februar 11, 2010

    alcessa – zanimivo, kako ima nemščina nekaj prav “žebljica na glavico” izrazov. recimo omenjeni “Fremdschämen”, ki ga občutijo nekateri. za one druge pa ustreza izraz “Schadenfreude”, ‘uživanje v nesreči drugega’ …

    včasih se zdi, da se civiliziranost in kulturnost družbe lahko preprosto izrazi z razmerjem med Fremdschämen in Schadenfreude. recimo, pri nas je trenutno F/S < 0,01 … in zdi se, da pada …

  • DajanaDajana // Četrtek, Februar 11, 2010

    Se strinjam Sandrica. Mene osebno nesreče ne zanimajo. Večino ljudi pa! Večina ljudi je prežeta s strahom in na nizkem nivoju dojemanja. Gleda stvari, take kot so. Vidi človeka, ki kriči na otroka in rečejo: Aha, ta človek je slab. Vidi istega človeka, ki pomaga nekemu drugemu človeku in rečejo: Joj, kako je to dober človek.

    Mene osebno sploh ne zanima, kaj nekdo privat počne. Večino ljudi pa to očitno zelo zanima! Poznam veliko ljudi, ki cel dan govorijo o tem, kaj dela ta, pa kaj dela oni, pa kaj dela drugi, pa kako se je ta ločil, pa kako tisti krade itd.itd. Zato pa je toliko rumenega tiska. Ker se to bere. Zakaj ljudi to tako zanima? Zato, ker oni tega ne počnejo in a jih vseeno zanima IZKUŠNJA drugih. Zakaj tega sami ne počnejo? Si ne upajo, nimajo dovolj jajc, jih je strah Cerkve, Boga, obsojanja, niso še nikoli… kaj jaz vem zakaj ne. Tega pač ne počnejo, to je nekaj tako novega za njih. Potem pa govorijo, kako drugi počnejo in jih obsojajo. In do detajlov vedo vse, kako in zakaj so naredili.

    :::::::::::::::::::

    Ja, madona, pa ja da nisi iz mojega komentarja zaključila, da jaz nisem zato, da se zlorabe sankcionirajo?

  • David // Četrtek, Februar 11, 2010

    kdo tukaj govori o Janši?? In kakšni organi pregona?? Organov pregona v tem primeru ni, zato pa govorimo o klientelizmu. Halo??? Zdaj je že uradno, da pri obdukciji niso pregledali, če so psi bili zlorabljeni!!!

    Obnašate se kot senilne stare mamce, brez zamere.

  • David // Četrtek, Februar 11, 2010

    To, da se pa niti opozicija ne oglasi je pa nov fenomen, ki niti ni fenomen. To je vse isti brlog in še kako prav sem imel, ko sem bojkotiral zadnje volitve.

  • DajanaDajana // Četrtek, Februar 11, 2010

    Ja, David, oprosti. Ne vem, zakaj se potem spravljaš name. Odpri svoj blog in piši o tem. Mene to ne zanima. Res. Si moreš misliti? Ne zanima me! :evil:

  • sandricasandrica // Četrtek, Februar 11, 2010

    David: Vsak ima svoje mnenje. Če ta mnenja združimo, se morda še najbolj približamo resnici. :D

    Se mi pa zdi prav, da se ljudem prisluhne brez nepotrebnih žalitev.

  • David // Četrtek, Februar 11, 2010

    Če te ne zanima, raje kuhaj, pospravljaj in nehaj pamet solit drugim, kaj jih mora zanimat in kaj ne. Jaz nisem nikakršen voyeur in ne briga me, kaj se dogaja pri sosedih. Nikoli me ni. Sem samotar po naravi. Vendar v tem primeru sploh ne gre (četudi gre) za kinološko vprašanje ali zlorabo ampak za politično vprašanje, to je kakšni ljudje nas vodijo, kdo so njihovi zdravniki, kaj počena naša elita v Milanu itd. Dajana, če te to ne zanima si še slabša kot noj, ki tišči glavo v pesek. Se pravi, da je tebi vseeno, kaj se dogaja okoli tebe, četudi so bolane svinjarije, samo da ostanejo za stenami?

    In ne , ne rabim odpirati bloga, ima vsak blog orodje, kjer lahko oddam komentar in povem svoje mnenje. In ne maram, da mi nekdo govori, kaj bom naredil. Sam vem najbolje, kaj bom naredil. Moja svobodna volja.

    In ne maram, da že nekaj dni napadaš ljudi, kaj jih sme in kaj jih ne sme zanimat. Nekateri si sicer res naslajajo na pikantnimi podrobnostmi, še več nas je pa tistih, ki vidimo, kakšna “elita” nas vodi in kako si prikrajajo zakone in podrejajo službe državnega aparata.

    Dam ti nasvet: ne čuti se poklicane učiti druge, uči sebe.

  • Sobota // Četrtek, Februar 11, 2010

    Sandrica, predvčerajšnjim si nam obljubljala, da se družbeno kritičnih tem ne boš dotikala oziroma bolje rečeno, da te trenutno ne navdihujejo, danes pa si presegla samo sebe, saj objavljaš prispevek, v katerega si stlačila vse, kar se ti mota po glavi.

    Moj nasvet: raje se drži kuharsko-šiviljsko-mamastih tem, v nasprotnem primeru pa se daj malo bolj poučiti. Tako o verskih zadevah, kakor tudi o aktualno politični situaciji v dolini Šentflorjanski.

    Ni vsak za vse.

    Lep dan!

  • alcessa // Četrtek, Februar 11, 2010

    Hrum, krasen Punkt! Potem ti misliš, da je Fremdschämen nekaj … boljšega? Samo sprašujem, sama še nimam razčiščenih pojmov. Vem recimo, da ob Schadenfreude praviloma uživamo, Fremdschämen pa se meni zdi prava muka, nekaj, čemur se z veseljem izognem…

    Kaj meniš ti?

  • alcessa // Četrtek, Februar 11, 2010

    Sandra, mislim, da imaš kar prav glede vpadljivosti Jezusove žrtve… Biblija, recimo, pozna Nevernega Tomaža, ki je rane absolutno potreboval, da je sploh verjel v Mesijo… Torej križanju vsekakor pripisujejo pomen za krščanstvo in niti slučajno ni slučaj, da je Jezus na križu simbol cerkve. Tako nam namreč zmeraj znova da vedeti, da se je žrtvoval za nas, mi smo pa taki packi (kolnemo, opravljamo, želimo svojega bližnjega iPod….)

  • sandricasandrica // Četrtek, Februar 11, 2010

    Sobota: Lep dan tudi tebi.

    alcessa: Hvala za odgovor. :D

  • hrum // Četrtek, Februar 11, 2010

    :-)

    sram ob neumnosti (nekulturnosti, prostaškosti, abotnosti, itd.) drugih je – za tistega, ki ga je sram – nekaj mučnega; a je vseeno znak nečesa dobrega. mogoče je ‘manj dober’ kot – po analogiji – ‘aktivno preprečevanje neumnosti drugih’ (le kako bi se to v nemškini slišalo?), a je vseeno znak dobrega, četudi bolj intimen (a tudi bolj pogost).

    mimogrede, nejeverni tomaž je edini omembe vreden apostol.

  • Gaj // Četrtek, Februar 11, 2010

    sandrica: zakaj se uporablja ravno križ za simbol tudi meni ni jasno. Da veliko bolje bi bil vstali Jezus. Sem že večkrat predlagal, pa me nihče ne posluša :)

    Križanih je navsezadnje bilo veliko ljudi, vstal pa je samo eden.

    Kar pa se tiče teh nesrečnih psov in njegovega lastnika, je pa res tukaj velik problem korupcija, ki se vse bolj razkriva, a v celoti verjetno ne bo pojasnena nikoli. Lepo bi bilo, če bi odgovorni nosili tudi posledice svojih (ne)odločitev. Ali se bi začelo razkrivati odzadje, če ne bi bilo medijev? Mediji so eden od stebrov demokracije, žal pa vse bolj zlorabljajo svojo vlogo. Mi pa jim vseprevečkrat slepo sledimo.

  • alcessa // Četrtek, Februar 11, 2010

    Hrum, srčno upam, da odgovor na ‘aktivno preprečevanje neumnosti drugih’ ni…

    Eugenik. :-) (mal te hecam, nič ti ne podtikavam)

    Mogoče: Minderwertigkeitsverhinderung? Spet diši po evgeniki. Ojej.

    Za Ne(je)vernega v Wikipedii piše, da izraz “nejeverni Tomaž” označuje pretirano skeptično osebo. Hm, ne vem, če je bil pretirano skeptičen, najbrž je bil normalen misleč človek?

  • hrum // Četrtek, Februar 11, 2010

    :D

    včasih človeka sicer prime … ne, sm mislu bol ‘Fremdverhinderung’ ali kaj podobnega (nemšk sicer vem sam iz komadov od einstuerzendejev). ampak tvoja skovanka se dobr sliš, torej bo že taprava ;-) .

    nejeverni tomaž je bil edini, ki je znal uporabit možgane in je verjel v nekaj, šele ko so mu predstavili prepričljive dokaze za to. kar pomeni, da je bil edino razumno bitje tam daleč naokoli …

  • Boro // Petek, Februar 12, 2010

    hrum, Tomaža ni bilo zraven … … in zato je bil “skeptičen”. Je pa bila tudi reakcija “nenavadna”. Saj ga je videl madonca, kaj je bilo treba prste v rane tlačit …

    … bi rekel, da gre za simboliko nečesa drugega, nam pa ustreza kar taka razlaga …

    lp, b

  • Teja // Petek, Februar 12, 2010

    Za razliko od Sobote pa sem jaz prav vesela, da Sandrica z nami deli tudi ne-mamasto-kuharsko-šiviljske teme, ki se ji motajo po glavi. In ne razumem zakaj nekdo, “ki ni bolj poučen” nima pravice do izražanja svojega mnenja oz. do javnega postavljanja vprašanj. Kdaj si sploh “dovolj” poučen? Sandra, jaz se velikokrat sprašujem podobne reči. In mislim, da na taka vprašanja ni (enega) preprostega odgovora. Vsaj kar se tiče nasilja v medijih in nasploh. To je le moje mnenje, ampak mislim da je to povezano s strahom pred smrtjo. Kakor da bomo postali “bolj nesmrtni”, če se naužijemo čim več smrti. Za razliko od živali lahko človek zavestno odloča o nekaterih stvareh in del teh odločitev je direktno povezan s končnim izidom: življenje ali smrt. In ravno ta odgovornost za svoje lastno življenje je rahlo zastrašujoča. Vendar, ali to da vsakodnevno gledamo/beremo/poslušamo npr. o smrtih na cestah, dejansko doprinese k bolj premišljeni vožnji? Nimam pojma. Mene zanima predvsem zakaj tako narašča število filmov o koncu sveta (na vse mogoče načine) in število grozljivk. To odraža nek globalni strah, ki ne vzpodbuja aktivnega iskanja rešitve (ker Zemljo vedno reši Will Smith, Keanu Reeves ali Bruce Willis), ampak nam ponudi še več nasilja, da se z njim imuniziramo. Upam, da bom našla kako dobro razlago v Žižkovem “Violence” (če te zanima in imaš čas, najdeš knjigo na http://www.imdb.com/title/tt1401113/). Glede tračev pa mislim, da nas nekako potolažijo. Ja, tudi igralka X ima celulit, tudi pevka Y lahko doživi živčni zlom, tudi bogataš Žnj lahko bankrotira. Na koncu koncev so samo ljudje. In tudi če si nesramno bogat, še ni nujno da si srečen. Slaba tolažba? Še vedno bolje kot nič. In vedno je lažje obsojati druge kot izboljšati sebe.

  • Teja // Petek, Februar 12, 2010

    Ojoj, narobe link. Preveč kopi-pejst ;P (ampak dober animirani film, priporočam ogled). Pravi link: http://mariborchan.com/

  • sandricasandrica // Petek, Februar 12, 2010

    Teja, tvoje razmišljanje se mi zdi krasno, hvala, da si ga zapisala. Strah pres smrtjo, obsedenost s smrtjo, preseči smrt, nesmrtnost … uau, krasne teme, veliko tuhtanja. In hvala za link do Žižka, grem kar takoj pogledat. Pozdrav v Singapur. :D

  • sandricasandrica // Petek, Februar 12, 2010

    Teja, če si še na vezi, si lahko bolj natančna, za kateri posnetek gre … Ga ne najdem. Hvala.

  • Teja // Petek, Februar 12, 2010

    Evo link do knjige: http://mariborchan.com/violence-six-sideways-reflections/ Lp

  • sandricasandrica // Petek, Februar 12, 2010

    Teja, hvala lepa. :D

  • hrum // Sobota, Februar 13, 2010

    boro – :-)

    tomaža ni bilo pri križanju. torej bi se lahko tip vse izmislil (veš kolk je blo takih) – in potem uletel in rekel “ej stari, nauš verjeu, križal so me in pokopal, zej sm pa ustou, k veš, jest sm uresnic od taglavnga šefeta sine!”

    no, tomaž je edini, ki ni padel na take fore, ampak se je – preden je verjel – moral prepričat (za razliko od ostalih ovac).

    torej, edini razumen tip tam.